katt&hund

asså, jag har helt och hållet vänt på dygnet.. jag somnar alltid 3 på naten och vaknar typ 1-2 på dagen.. Menmen, äre lov så äre;) och jag antar att jag inte är den enda som gjort det heller?:)

Vaknade iallafall i rimlig tid idag, vid 12, fast hade lätt kunnat sova vidare! såg loir oth (det har typ blivit en ölite vana..hehe) sen så har jag duschat och varit på verkstaden för att hälsa på farmor, enar och emma.
Nu har jag 2st slöa djur i min säng. Haha dom är ju för söta!

Det var väl tänkt att jag och lovis skulle gå på stan idag, men bussen går inte förren 4 och då ska jag vara med några ifrån konfan.. men ikväll ska jag äta mat inne i stan, sen blire väl att göra något roligt med det sköna gänget!

Nu: prommis med emma och alfons!

Kommentarer
Postat av: LINA

VAKNAR 1 VARENDA DAG :O

2011-01-04 @ 13:30:06
URL: http://llinalu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0