It felt so good!

Satan!! Jag som trodde att jag var klar med att ha läst minbok, men icke, det visade sig att jag var på v.3 och imorgon så ska v.4s uppgift vara klar... snark.. det blir kort sömn inatt.. tur vi har sovmorgon imorgon :)

Jaa,helgenser ut så att på fredag kommer klara, elin, emma, fanny, julia och evelina hit. Vi ska bara mysa, se på film och köra massvis med skoter! Gud så trevligt! Sen kanske jag ska fara på tänvlingarna med vanja och kika(beroende på hur länge alla tjejor stannar)
På söndag så kommer André hit och vi ska köra skoter med familjen, och gå ut och äta tillsammans på kvällen:)
En riktigt trevlig helg som jag ser fram mot:)

+Elin, evelina och julle:)

Nu ska jag läsa, och sen sova:) pussochgodnatt!


Kommentarer
Postat av: Timlinnea

This is a truly fantastic site, which I stumbled upon through google, I must say it has been a pleasure viewing this site and I am very happy that I found it, excellent content, keep up the good work and good luck.

2011-10-20 @ 11:01:55
URL: http://timlinnea.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0