I wonder what it could be..

jaa hela min dag har inte bestått mer än att ha skottat snö, varit på skoterkurs och suttit vid datorn,..
Snart börjar skolan asså, men jag är glad att jag inte börjar imorgon!! HAHAHA stackars dem som göre!

Iallafall så ska jag fara och kolla upp min hals, då mina halsmandlar är helt förstörda sen jag hade körtelfeber för typ 1år sedan.. Inte kul! Det gör ont och jag måste tugga och svälja maten 10gånger för att den ska komma ner i magen..sen att jag har börjat snarka högt som ett tåg tutar på grund av detta göre inte roligare precis.. Jag hoppas jag får ta bort dem!

Jag har laddat hem en massa bra filmer också, iiih, jag är taggad på att se dem!
Men nu blire sängen för min del om jag någonsin kommer kunna ställa om dygnnet till på onsdag..
synes!


hittade en söt bild på emma!

Kommentarer
Postat av: vetarn aka sir

I wonder what it could be... just flying around....

like a little star in the sky... you make my head go like?! what ?! ;)

2011-01-19 @ 19:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0