heartbraking movies

Jag och mamma har bestämt för  att köpa hem lite filmer, det blir bland annat alla twilight, någon film mamma tyckte hade en söt framsida och kanske Nyckeln till frihet.
När vi liks snackar om filmer så tänkte jag ta upp att jag nog är den mest känsligaste någonsin när det gäller att gråta till filmer.. tänkte nämna mina top 3 sorligaste filmer jag någonsin sett.

1. The green mile-De flesta har sett den, men det är så sjukt sorliga och bra!!! SE DEN!!
1.The Pursuit of Happyness - Är bland de bästa filmer jag faktiskt har sett!! man blir så rörd och man lever sig verkligen in i filmen. Detta är bland de bästa filmerna will smith har gjort enligt mig! SE DEN!! 

1.  The prefect storm- Såg jag när jag var mindre, men jag minns fortfarande att jag grät FLODER i slutet!! SE DEN!!


Jag kan nästan lova att ni kommer tycka att dessa filmer är bra och att ni inte kommer ha ett öga tort när ni stänger av filmen! puss!

nu: gossip girl och sen plugga lite och sen SOOOVA!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

åå har inte sett de 2 undre filmerna, måste tanka direkt!

2011-01-14 @ 09:05:13
URL: http://ristiniemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0