why do you have to wait

usch!! Jag mår inte alls bra dag.. Jag är yr som ett cp, och jag har ont i magen, och det svartnar jätte lätt för ögonen..
Det kan h och göra med att jag inte kunde sova inatt.. Jag tror att jag somnade kring 4 och gick upp halv 7. Men jag får faktiskt skyla mig själv lite eftersom jag kände mig råtrött när jag skulle plugga (vid 9), så då prövade jag och ta en sån där tablett.. Det gick jätte bra att plugga, men sen att sova gick mindre bra.

Och jag hatar när man kollar på klockan och sen tänker man ba: 5timmar kvar tills väckren ringer..3½timmar kvar..3timmar kvar..och sen så blir man stressad av att man inte kan sova hahha:D

Men jag ska iallafall fara till skolan och göra provet som är på morgonen, sen får vi se hur jag mår efter det.
Hare bäst!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

DUMBOOOOMM! du kan ju inte ta den så nära inpå du ska sova! du kommer ju ihåg hur jag var när jag kom hem från träningen.. haha



du får vara lite försiktig så du inte rubbar dygnsrytmen, vissa är ju jättekänsliga mot koffein,speciellt vi som inte dricker kaffe;P

2011-02-09 @ 10:47:24
URL: http://ristiniemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0