when you try your best but you don´t succeed

Tjaa, detta var INTE min morgon!
Först försover jag mig till tio i 8 (bussen gick 07.10) då mamma väckte mig. Skyndade mig, och det var bara i onödan då jag ändå missar bussen..(den gick 08.10) Tänkte att jag banne mig inte skulle missa nästa buss eftersom den är den sista som går på morgonen. Bussen går 09.05 och jag gick ut och stod vid bussen kvart i 9. När bussen kommer och jag kliver på, så har jag inte med mig busskortet.... KUL! jag får inte ens följa ändå.. då vart jag sjukt less, men Jag fick övningsköra in med pappa så det gick bra ändå, men gud villle verkligen inte att jag skulle åka buss imorse....

J
ag fick iallafall MVG på datakunskaps provet, så jag är lite glad nu iallafall:)


Kommentarer
Postat av: vanja

Fin du är!

2011-02-10 @ 14:42:00
Postat av: tessi

snygging:D

2011-02-10 @ 14:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0