vänta-dagen

Kul att jag och lina tillbringade hela våran dag med att hänga på skolan när vi egentligen hade kunnat fara hem...  Jag satt alltså på först från 10 över 8 till 20 i 8. Hade matte i en och en halv timme, sen satt jag och lina på skolan hela dagen. Vi orkade inte gå på skråklektionen, men satt snällt och väntade på datakunskapen. Då jag och lina upptäkte att den lektionen va inställd fick vi damp..(klockan är nu halv 2) så då slutade vi, men eftersom att jag skulle vara med challe så fick jag vänta yttligare på skolan, till 10 över tre, missade min buss också, så då fick jag vänta på den. Väl hemma hos challe snackade vi lite, men nu är challe och tränar, så tro det eller ej, men jag får VÄNTA igen.....

Aja, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge:D


Nu ska jag passa på att göra läxa, och sen ska jag och challe käka middag och dra till hippo så ska jag ika på challe när hon rider :)
pussss!


Kommentarer
Postat av: vanja

fina ni är!! :)

2011-02-07 @ 19:48:26
Postat av: Charlotte

usch vilken ful bild p mig... hahhaa, men du är alltid finast gummzaaan

2011-02-07 @ 22:58:46
URL: http://ristiniemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0