live your life everyday

Heeeej, idag vare gaanska tröttsamt att gå upp vid 6, då jag har haft sovmorgon till 20i10 varje morgon + att jag har försovit mig 2 dagar i veckan också (A) men dagen har dock varit riktigt bra!

vi hade iallafall spanska som var rätt så chill, sen på idrotten vare lekar, lunch, datakunskaps prov = sluta 40min tidigare ----> vidare till iksu där spelade jag och 5stycken till ifrån klassen, beatchvolleyboll.
Det är något jag tycker är så sjukt kul! Dock hade jag tänkt att köra lite crosstrainer efter det, men jag bestämde mig för att hinna med bussen istället:)

Nu sitter jag här hemma i min säng och tråkar lite. Jag tror jag ska börja skriva lite på logginlägget på svenska så har jag gjort det tills imorgon, men det lär vi ju se hur det blir med den saken.. Jag ska iallafall se till så att mitt rum blir städat, och att toan blir ren och färga mitt hår bruunt (om mamma "har tid" som mamma alltid säger att hon inte har när hon inte vill..)
puss på er!

skönaste!!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0