The first time

TJAA!
Idag blev det lite shopping:) Jag kände att det var akutskoköp då mina skor ser ut såhär:



Så jag köpte ett par vita tygskor, sulor och en ring:)

Allt detta för endast 110kr.. GALET BRA!! skorna hade kostat 300kr jag köpte de för 30kr, sulorna 30kr, och ringen 50kr:)

Ringen såg jag på claras finger idag och blev käär!

egentligen tyckte jag att den guldiga var liiite snyggare, men det sä svårt att använda guldiga smycken då det är svårt att matcha. MEN det är typ det snyggaste att ha guldringar m.m när man är bruun!!!

Nyss har jag varit med tessan, och nu blir det lite läxa.puss!

Kommentarer
Postat av: vanja

sv: ja den va fett skön :)



Ja jag har ju till och med råd och allt!

2011-02-09 @ 23:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0