snart helg

Dagen har varit ganska chill, och nu sitter jag och har svenska som är min sista lektion:) Gud vad skönt med helg!!
Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men både på lördag och söndag så befinner jag mig på läktaren på hippo då det är ponny tänlingar! Hahah jag tror nästan min mamma är mer taggad än mig på att kolla på tävlingarna! Igår sa hon

"jag tror nog att jag måste se om någon vill byta tid med mig på jobbet. Jag jobbar ju kväll och då missar jag hela lördagen, och det vill jag ju inte göra!!"
haha gullmamma!
Sen kommer ju måsse älsklingen vara där! <3 han ska få massvis med pussar!

nej, nu ska jag försöka jobba på lektionen:) hare!!

min och måsses första tävling :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0