please take me back to that dream!

Med lite om och men så kom André(läs: sofias pojkvän) jag och challe till en kille som heter patrik(läs: sofias kompis och husets ägare) och hängde lite tillsammans med deras vänner (läs: sofias alla kompisar). Så jag tror ni fattar om jag säger att det kändes lite konstigt till en början. Men de alla var riktigt sköna och det blev en riktigt trevlig kväll! När de drog till corona så skjussade de hem mig och challe och vi somnade drirr i soffan:D

Idag så for challe hem ganska tidigt, och då drog jag och mamma ner till stugan ett tag, och nu sitter jag här hemma och väntar på lovvan, ikväll blir det bus! hejjdåå!

snackade med systeryster idag! saknar henne till tusen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0