never say never

Jaa, jag jag slutade skolan efter en skön dramalektion med mycket skratt (som vanligt dårå). Sen drog jag och vanja till stan. Åt på donken, och sen köpte jag detta:

Challe ha snackat mycket om detta, och jag ska testa. Det ska tydligen hjälpa emot slöheten man känner ibland, träningen ska förbättras och återhämtningen blir snabbare:) Jag har ju bestämt mig för att verkligen satsa på att äta nyttigt och dra ner på sötsakerna:) FÖRESTEN! Tessan: Har du lämnat kortet, eller är det bara jag som är blind??:O:D

Somvanligt har inte pluggandet gått så bra, men jag ska upp imorgon och plugga innan skolan också.

mamma har varit och köpt sig en ny mobil, så vi fotade lite:)



En sony ericsson J20i, skulle görna vilja vara min, men det blev mammas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0