kortfattat:

*Lisa och måns regerade!
*Måns var smalare än någonsin och verkade älska sin nya kropp då han bara flög över hindren!
*MÅSSE ÄR BÄST! och jag älskar att jag fick pussa på honom idag! gud vad jag har saknat honom<3
*Jag HATAR otrevligt folk
(det fanns mycket av dem idag.....)
*flaggertjejen gjorde min dag!!HAHAHA
*Jag tycker väldigt synd om en tjej som kommer plågas varje tävling framöver av en viss person"
*skade glädje^^,

Jag är stört trött och imorgon ska jag upp halv 7...
puss!

Kommentarer
Postat av: lisa

jo måns var verkligen bäst ;D

Tror inte de bara var du som blev glad av att få träffa måsse, han såg ju väldigt nöjd ut! =) och du vet att du får komma å pussa på han när du vill ;p

2011-02-27 @ 19:21:31
URL: http://lisajuntti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0