just follow me if you´re scared

Först så träffades alla på idrotten, sen fick vi vandra till nydala till kärleksudden? tror jag att det hette. haha jag, amanda, och clara var ju fan bäst på att leda hela gänget. haha vi chansade och gick stigar, konstiga vägar, och rakt över isen och hittade rätt!! KUNG! Där grillade vi lite och lekte, sen gick vi över isen igen och där skulle vi bada isvak.

Först fick killarna hoppaa i och vi tjejor som skuklle bada stod uppe i en stuga och väntade på dem. haha jag kan säga att jag belv ganska så osäker på om jag skulle bada ändå när killarna kom in!! Haha, det var döööhalt på golvet precis vid dörren så ca.95%av oss halkade/ramlade/gled förbi öppningen! Killarna kunde typ knappt röra sina fingrar, de var iskalla och röda som räkor! Men jag tvingade migsjälv!
Sprang ner till vaken (ca 100meter från stugan). Helvette så kallt det var!! Jag kunde knappt andas. Men när jag skulle få min fråga när jag var nere i vattnet var sofia så snäll och sa bara:

- Hanna, hur många gånger skrattar du varje dag?

- hhhhuuuundra miiiljoneerrrr..!!!!!!!!

Sen när jag sprang upp till stugan så var det enda jag tänkte på var
1. mitt hår som frös till is på 2sek!
2. Jag kunde inte känna mina fingrar!!
3. varför i helvette har dom inte det jävla stugan närmare!!!

Sen kom mammsen och hämtade mig och skjussade nisse, hannes och alexander till stan =)
det är jävligt skönt att vara hemma iallafall, men jag är fett nöjd att jag gjorde det!:)
mer bilder kommer senare.

Nu ska jag se en film och gosa ner mig i täcket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0