jowdnl

Nu är jag tillbaka:)

Igår vare alla hjärtans dag och jag åt inte ett endaste hjärta! Nej, utan jag sa bara äta gotta på lördagar:) Jag har blivit rååånyttig, och sen har jag ju börjat träna mycket nu också:) Gud så dktigt, vi får se hur länge det håller..:D

jag har iallafall världens träningsverk i mina ben och ont i ena armen efter gårdagens bodypump pass.. det är sjukt kul att känna att det har tagit något, men samtidigt önskar jag att jag aldrig skulle ha gjort de där utfallsstegen med den tyngden....

ikväll ska jag göra lite läxa, sen ska jag nog bara chilla tror jag. Jag ska försöka att lägga mig tidigt, eftersom att jag räknar med att fara och springa på iksu på morgonen:)
Pusspåer!!

de var 23minus i morse.. Jag vill ha mysig sommar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0