hanna är bäst på skridskor

Moa: Jag hoppas inte det.. det skulle vara sjukt nice med 400kr mer i veckan, men jag vet inget om det egentligen..

Nu sitter jag här hemma. Dagen har varit ganska chill. Vi hade skridskor på idrotten, det gick överförväntan och jag ramlade bara några gånger:) Vi slutade direkt efter idrotten (dvs halv 3) då trog jag och amanda på iksu och körde ett spinning pass.. helvete så jobbigt!! Om det är på något pass ma dör av svett så är det på spinning!

Blev ganska fort klar då det "bara" var ett 40minuters pass, så jag kunde ta 5bussen hem till stöckeby.
Nu har jag försökt plugga lite utan framgång, mne jag ska nöta på.. dock så har jag snart läst ut svenskaboken, så jag ligger ganska bra till i svenskan iallafall.
aja pusspåer!

jag dårå..!


Kommentarer
Postat av: vanja

kul att vi lyckades pricka in det spinningpasset som va på 70min......

2011-02-04 @ 16:32:49
URL: http://helllberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0