blablabla

tjabba!
blääää, jag orkar inte vara sjuk! Jag kan typ inte andas.. det kommer liksom intre in någon luft i lungorna även fast jag har tagit min astma medicin. ´Tur att jag har fått lite hostmedicin av vanja så jag kan sova något inatt, eftersom jag inte har lust att återuppleva denna natt då jag bara sov 1½h... Jag vet inte riktigt om det blir någon skola imorgon.. dels så vill jag inte smitta hela skolan, sen så är jag ju såklart hängig, och om jag dessutom inte kan sova pga hostan inatt igen så blir det ju bara värre..

Idag har jag iallafall varit på ponnytävlingar, mycket trevlig folk(ägnat till marie;) )!! haha, det har varit en rolig dag, och jag måste erkänna att jag blir sugen..!^^

Lovis var riktigt duktig idag! hon debuterade LA med 4fel och en jätte fin runda:) dutiii flikka!

nu ska jag se på sex and the city, puss!

Kommentarer
Postat av: amanda

så du kommer inte till skolan idag?:(

2011-02-28 @ 09:51:20
Postat av: lovis

tack hannii!:)

2011-03-06 @ 15:25:27
URL: http://lloviis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0