its true

är så sjukt sliten!

I fredags drog jag, fella, clara och elin till stan för att käka. Jag och elin pallade inte betala 200kr för att käka på kina så vi drog på donken och åt för en 20 sället!(sen fick vi dessutom reda på stt det hade smakat skit på kina hehe)FETT VÄRT! Tappade min börs på bussen, det sög jätte mycket så nu är jag utan börs!
For runt hela kvällen;P elin, martina, haga, jonny, grubbe och sen for vi hem vid 9 på morgonen! sinnessjukt trött var jag då.

Sov bort hela lördagen och idag har jag inte heller gjort någonting..
Jag, mamma och pappa drog på big boy och testade deras käk, det var väl sådär.. donken i mitt ♥ !


NU: PLUGG

Kommentarer
Postat av: Anonym

i love donken /tessan

2011-12-05 @ 14:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0