Unbreakable

vanja: hahhaa!! limma? :P tror ändå håller, den har varit en kämpe!!!♥

Nä nu är nog med julmat oc hjulgodis och glögg och lussebullar och efterrätter! Jag vägrar äta en enda köttbulle till..!!!! okej jag ljög, men jag har typ inte känt hunger sen i tisdags känns det som!! har bara ätit och ätit och ätit och inte rört på mig ett endaste dugg! Så inget i världen kunde hindra mig från att gå ut och träna idag!!

Blev inte ett pass jag riktigt hoppats på.. Det ÖSTE ner regn och blåste så in i bomben! okej, fine, men när det dessutom var halt så vart det lite svårt att spring.. Jag gick (och sprang på de ställen som det gick att springa på) i cirkus 90min och var DYNGSUR när jag kom in! men lika glad för det var jag;)
Det var så kul för ju längre passet gick desto mer taggad blev jag! och när jag kände mig som mest taggad så tänkte jag "inget kan stoppa mig nu", så verkligen piskade regnet i mitt ansikte, vinden blåste så hårt att det kändes som om min jacka gick sönder och jag halkade till som fan! men inget kunde få mig på böttre humör! Jag gapskrattade och kände verkligen en sorts lycka som jag inte kännt på länge!!! NU JÄVLAR!!:D:D

Imorgon ska jag upp 7 för att gå morgonprommis, sen vid halv 9 ska jag, mamma och pappa fara på media markt och köpa mig ett mobil skydd, och sen ska jag på stan med finaste vanja för att hitte en massa fint, speciellt till nyår!;)
♥puss och godnatt mina älskade läsare♥
Tumblr_lujcgs8bs21r1wk8mo1_500_large
391234_220111214722876_158234624243869_538002_1413331601_n_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0