juldagen

Hela familjen sitter i morgonrockar och ser på sunes jul, haha!
Gårdagen var hur mysig som helst och jag är somsagt supernöjd med vad jag fick!
  • 1000kr
  • Presentkort på intersport 500kr
  • Presentkort på Kicks på 500kr
  • Sovkläder osm ska lämnas tillbaka (ca 300kr)bikbok
  • Halsband från Glitter
  • Amband från schmäck
  • Linser, ljusbruna
  • Hörlurar
  • Sladdlös Högtalare
  • Hylla
  • Sockar
  • Träningsbyxor
  • Träningsväska
  • Plattång

  • Bok
  • Spel
  • Godis
  • Julkort från challe
  • 2 packet Lösögonfransar
  • Eyeliner
  • MOBIL!

TACK SÅ HEMSKT MYCKET!!



Kommentarer
Postat av: vanja

ååååh, kung!!! då kan jag få tillbax min telefon :]

2011-12-25 @ 19:12:07
URL: http://helllberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0