jagsugerpåattuppdateraaa!

Nu har jag varit duktig!! Hag gjort bort 3 skoluppgifter idag!

Trafikantprovet gick ganska bra, hoppas på iaf ett poäng över MVG gränsen.. Vet att jag har fel på minst 1 fråga, men vi får väl se:)
Annars har jag gjort klart psykologin, och det känns hur  skönt som helst!!! och även engelskabokpratet har jag gjort klart. Har dock inte skickat in varken psykologin, eller engelskabokpratet, men är lite osäker på hur, var m.m.


Nu har jag 2 inlämningsuppgifter och 1 redovisning kvar och sen har jag LOV!!!
känns sjukt att det bara är 3 dagar kvar! kommer dock kännas som år menmen, år går ju cokså snabbt.. snart är det 2012!! Vart tog 2011 vägen?;O

Kändes om nyss jag och amanda stog övertaggade inne i batdrummet och skrek/sjöng och taggade sönder inför kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0