in the end

Blev tillslut klar med idrotten.. efter en hel kvälls arbete. Surt också att veta att elin (som jag egentligen skulle vara med) är och festar med några råhärliga tjejor och de har säkert hur kul somhelst..!

imorgon ska jag upp ganska tidigt för att hjälpa pappa lite, sen ska jag även ara och låna nå koner för att få träna lite fickparkering m.m. med pappasen. blir nog asm! Shit att jag lever asså. Pappa vill typ helatiden att jag ska köra fulgas så blien slirar och sladdar haha! han säger att han vägrar se mig bli en bilförare som enar (dvs kör sakta och som en gubbe, vilket han ioförsig är hehe), ahahh!:) men det blir nog bra:)
(bilden är tagen i sommras)
nu ligger jag och läser lite trafikant och snart ska lyset släckas då jag känner hur johnblund är påväg. nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0