I did my best

hejhoppgummisnopp!

tjjaaa! vill bara säga att jag är bäst! (speciellt på att uppdatera)
Nee, men det är fan sant!! fick VG+ på matteprovet idag!!!!!!!!!
jag var verkligen den som fin 2 poäng från ig gränsen i 9:an och hade inte fått ett enda vg i matten n'r jag började gymnasiet, så det är helt sjukt att det går så bra i matten nu!:D
Fick G i slutbetyg i 9:an, Vg i matte A och nu har vi haft 2 prov och på ena fick jag VG och på det sista nu fick jag ju somsagt VG+ :D gaaaaaalet! känner mig smart helt plötsligt tihih:P

Fick också vg på psykologi, men våran lärare är sär ihuvudet och rättar mitt prov fel, så efter ett litet snack så ska det nog stå mvg på det;) Var nämligen 1 ynka poäng från mvg gränsen.. (som att jag inte är less på att få det nu när jag har fått det på 3 prov i raken!)

Ikväll blir det till att plugga rättskunskapen.. tragiskt, men det måste göras. prov på fredag, bläää!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

hääääärligt hanna, jag ha ju det! :D:D:D:

2011-12-14 @ 15:30:47
URL: http://ristiniemi.blogg.se/
Postat av: amanda

kan du sluta säga att du inte kan!! <3

2011-12-14 @ 16:43:47
Postat av: olivia

hehe så sant så!

2011-12-14 @ 22:21:17
URL: http://ooliviia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0