who will love me like that?

Jobbade idag för pappa, vilket är mycke slitgöra! Men jag blir stark iallafall, så passa er hehe;)
Har bara chilerillat ikväll:) Ska snart sätta på en movie och mysa ner mig i sängen:) har 0kr på mobilen, men snart blr den väl förhoppningsvis påfylld:)

Jag har bestämt mig för att beställa hem lite kläder+köpa ett par skor som jag länge velat ha som befinner sig på 59:)
Tänkte gå på stan på lördag så om det är någon goding som är sugen på att gå på stan på lördag kan den ju smsaaa:D:D

aja, nu ska jag se film puuuuss!


Kommentarer
Postat av: Charlotte

jag vill gå på stan på löööördaaag!! :D vill shoppa jag med! shooooooes



Men ska kanske bort senare på dagen, vet dock inte när, är lite oklart, men jag är iaf på! :D om du vill dvs

2011-08-12 @ 00:38:05
URL: http://ristiniemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0