I won't let this go


Jaduu,
skoldagen idag har varit helt ok:) det var otroligt att träffa mina sköna klasskompisar igen, dock kanske det var mindre roligt att sitta på lektion.. men jag är ändå supernöjd med lärarna som vi byttbort och de lärarna som är nya(utom kanske rättskunskaps läraren dårå, han verkar mer bara vara en dryg tönt) !!
schemat blev bättre när de ändrat och nu ser det ut såhär:

hyfsat bra:)
Slutade 3 och gick ner på stan för att sedan ta bussen till stöckeee! Träffade lovis på bussen och snackade lite:) myyys!

Ikväll har jag bara chillat och tagit kort på alla hästgrejor återigen för nu ska allt ut på blocket! bortbortbort!

Imorgon börjar jag 10 och slutar 2 och sen ska jag ner på stan en snabbis och sen vidare mot systeryster och där ska jag sova till på fredag:)

nu ska jag sova, pussochgodnatt mina kära♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0