nära ögat hörru!!

gårdagen var... jaa, vad var den egentligen? 

Kan iallafall börja att säga att i måndags blev det party med några i stöcke! Vilket undeerbart folk!! haha hade iallafall helt sjukt kul!!!
Kl 5? skulle jag tro, slutade jag nog att dricka iallafall och sen somnade jag nog.. 6-halv7? 
Jag sov inte så bra, men vid tio drog jag hem till mig gjorde mig iordning för stan.

Lagomt sliten, bakis, illamående och försenad brummade jag iväg på moppen. Väl på e4:an s ser jag att det kommer en fet jälvla motorcykel bakom mig, och (mitt sjätte sinne sa till mig:D) jag släppte gasen. Men dum som jag är så bromsade jag när jag såg att det verkligen hade varit polisen...! SMART HANNA! 

Jaa, som alla fattar blir jag stoppad.. han hade inte tid att provköra moppen, men blackboxen var i helatiden kan jag säga(A) sen såg han tydligen att moppen var avslagen.. men det löste sig på direkten. När han precis skulle fara sa han: Juste, vi ska bara kolla så du kör nykter men det ska väl inte vara n¨ågra problem:)
Hehhe.. nee skrattade jag nervöst och tänkte ba: HEJDÅ BILKÖRKORTET! Hejdå mamma, hejdå pappa..! fan!!
Jag skämtar inte om jag säger att mitt hjärta aldrig hade slagit så fort, men herregud så sjukt, den visade neggativt och polisen blev glad och for iväg! Jag fattade noll och visste inte om jag skulle skratta eller gråta av lycka!!

Sen när jag lugnat ner mig något drog jag in till stan och fikade med mina änglar, challe och vanja!!

slutade dagen med att städa rummet... kanske inte det roligaste när man är bakis, menmen..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0