myspys

kom nyss hem från nolia.. var med amanda:)inget hamnade i några påsar, bara i magen(A)
Just nu har jag 3öre kvar på min tele och snart tar mina gratis sms slut och på kontot står saldot: 39kr kvar..
hur ska detta sluta:O haha nej, men om jag visar mina stora(läs:mini)ögon för pappa så kanske han kan hosta fram lite kosing till mig!
Nu ska jag tråka mig framför dator eftersom jag knappt suttit här på 2-3veckor..
sen bör mitt rum städas men det tar vi en annan gång:)
JUste!! lovvan kommer komma och chilla lite med mig ikväll, så det blir nog nice!;)
lovis!:)

Kommentarer
Postat av: Charlotte

okeeeeiii! :D super!

2011-08-07 @ 20:49:31
URL: http://ristiniemi.blogg.se/
Postat av: vanja

sv: Ja fast ibland var det nästan jobbigt varmt :P gick typ inte att sova för de va så varmt o då hade vi ändå ac... det var en dag det var ETT moln på himlen annars var det stek hett heeela tiden :P Kommer ikväll!!! :)

2011-08-08 @ 12:00:49
URL: http://helllberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0