1000000kr skulle jag vilja ha! (någon i Umeå vann precis det.. varför har jag aldrig sån tur?)

jaj min maage!! Jag och amanda pumpade mage litegrann, men ändå känns det jätte mycket i magen! shit så otränad haha!

Var och såg på någras projektarbete. Dom hade typ en dans uppvisning och dom var riktigt duktiga!!
Drog vi tillbaka till skolaan och hade idrottsteori i 20min, sen blev det ju iksu. Mamma kom och hämtade mig vid typ halv 5 och då passade jag på att övningsköra, det gick bajs.. var aldeles slut i benen av allt springande;D Men vi krockade ju inte iallafall(A)

Nu sitter jag och ser på matlagningsprogram och blir läskad av all god mat som visas!
äh, ska nog ta och göra bort spanska helt och hållet nu
herrå!!

tips till alla spanskahatare:
När ni läser en bok, se till att den finns på svenska också, så då kan ni bara sitta och läsa i den svenska boken och jämföra med den spanska;D


Kommentarer
Postat av: Charlotte

haha fuskare!!!

2011-04-06 @ 19:49:28
URL: http://ristiniemi.blogg.se/
Postat av: Charlotte

hanna vetu ifall jag har min svarta mössa, ögonfransböjare eller min lockkräm (produkt för håret som tar fram lockar, vit med lite rosa text och pumpkork!)



Har tappat bort lite grejer som du märker och undrar ifall ngt är hos dig haah

2011-04-06 @ 22:21:18
URL: http://ristiniemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0