hatar och älskar första april:)

Guuud så skönt och välbehövlig sovmorgon jag fick imorse! hahah mamma som hade jobbat natt och kom hem 8 i morse vaknade tidigare än mig:D haha jag känner mig fortfarande helt slut i kroppen!
Jag kan iallafall berätta lite om min gårdag:)
Själva skoldagen var den segaste på läänge! När den väl var över så for jag ner på stan och skulle käpa mig en jacka som jag hade prövat och så. Jag fick en påse av kasören med något mjukt, så ja gick in på åhlens omklädningsrum, Jag la ned min dator på den svarta stolen och kollade i påsen. Där låg ett vittbaslinne, örhängen och hårspännen ! ASM tänkte jag!Jag såg att 15:36 så jag halvsprang till bussen, men kom då på att mamma var i stan och jag ille köpa godis (läs: mamma köper godis till mig om jag åker med henne). Såg jag gick istället in på förra nannaskiosk butiken (som snarare är en "vänta på bussen i värme" butik:D:D) Jag gick sen till plaza för att möta mamma så kom jag på att jag har inte min dator!!PANIK!
Sprang in till åhlens för att kolla i provrummen men det var någon där så jag kollade lite försiktigt in längst golvet, där var den inte.. Sprang då vidare till kiosken där jag nästan var helt säker på att den var, men när jag kom dig var den inte där heller.. HELVETTE tänkte jag, och gick helt nersjuken och less tillbaka till åhlens för att fråga kassan om de har fått in någon dator. När jag kom dit så frågade jag:
-Ursäkta, ni har inte fått in en skoldator nyligt?
Nej.. tyvärr..APRIL APRIL!! Vi har vsst fått in en dator!
hahha vet ni hur lättad jag blev då!! helt sjukt! hahah ojojoj!
Det var egentligen tänkt att jag skulle vara med elin, men det blev framflyttat, och så jag slappade bara och hade jätte tråkigt, fram tills 10 då lukas hade 18-års fest, och jag drog dit! haha roligt det var! Men jag dreack ingenting, jag är en duktig flikka! :) haha sen så följde jag klara hem, och sen tog jag själv en promenad hemåt.  Dagen var väl blandad haha kan jag ju säga:D
Nu ska jag bege mig till min farmor och gå en prommis med lillemma:) hejs!




Kommentarer
Postat av: vanja

sv; hihi tack :) hoppas de blir många fler år ocksååå!! :)

2011-04-03 @ 16:30:12
URL: http://helllberg.blogg.se/
Postat av: Patricknelly

Good people of togo i was here ok.

2011-10-27 @ 11:13:42
URL: http://patricknelly.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0