faster than the wind

Tänkte bara säga att jag avslutar min frågestund på lördag, så fråga på:) Ni kommer väl se när jag lägger ut svaren eller säger stopp:) gud så kul hihih!!


Jag har förövrigt idag bara trott hela dagen att det har varit fredag.. tråkigt nog så är det skola imorgon.. Känner mig sådär jätte otaggad på att fara dit imorgon. Det är lätt för mamma att säga ""men det är ju bara en dag kvar!" men när man är less så är man riktigt less och då orkar man inte! Jag får se hur jag känner mig i morgon, för annars så tänker jag nog skippa svenskan iallafall.


Kändes iallafall ganska bra när jag kom hem vid halv 3, sov till sex och vaknade av att det var mat = grillat! Inte dåååligt nöjd jag vart då! Vi satt ute och åt. Solen lyste och fåglarna kvittrade, åååhh vad jag har saknat dig sommar!!!!
Gick en promenix med tessan, och resten av kvällen har jag sätt avatar.

aja syns

Kommentarer
Postat av: Charlotte

åååååååå va mysigt detlät!jag vill också äta grillat och ha sommarkänslor, har bara lite!



vad gör du ikväll hannis? lust att följa med mig på min kompis vernissage på folkets hus? hennes projektarbete! :D skulle vara superskoj ifall du inte hade annat för dig! så kan vi hitta på ngt annat roligt sen!

2011-04-15 @ 10:59:16
URL: http://ristiniemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0