Svar på frågestunden:


vanja om frågestund på bloggen!:
känner du att du har levt ditt liv än så länge??
Vad har du för "måste-göra" grejer innan du dör? 
Saknar du ridningen någongång?

15 April, 10:59

Svar;
1. Jag tycker nog att jag jag har gjort mitt bästa. Visst det finns nog saker som jag skulle ha velat gjort annorlunda eller så, men jag tycker jag har lyckats ganska bra med det iallafall!:)
2. Innan jag dör måste jag ha rest utomlands, flygit luftballong och hellikopter, hoppa fallskärm och hoppa bungee jump:)
3. Det är klart jag saknar ridningen, men ja.. det blev som det blev och jag är helt klart säker på att jag gjorde rätt.
14 April, 23:49
Ida om frågestund på bloggen!:
Hur många besökare har du unegfär varje dag? :)




14 April, 16:11

Svar: lite mer än 30st brukar jag ha per dag:)


lovisa
om frågestund på bloggen!:
din bästa egenskap?

14 April, 13:47





14 April, 13:18

Svar: Jag skulle nog säga att jag är omtänksam!:)


hej :]
om frågestund på bloggen!:
Vilken är din favorit film?
Vad brukar du göra på fritiden mest?
Gillar du glass?
Om du fick ändra någonting i världen vad skulle de vara då?
14 April, 12:43

Svar: 1. Jag har många bra, men jag såg nyss en film och den tyckte jag var riktigt bra faktiskt. Wanted hette den:)
2. Jag brukar nog vara med kompisar, träna, chilla och tyvärr går mycket utav min fritid på att plugga..
3. Jag ÄLSKAR glass!!!! 
4. oj, den var svår! ehh, kankse höja minimum lönen så ingen blir utan mat?

Sofia Nilsson HAHA
om frågestund på bloggen!:
Vad tycker du om Sofia Nilsson ;);)
14 April, 12:41

Svar:  hon är nog den roligaste, gladaste och underbaraste person jag har i mitt liv!!!(L)

lisa
om frågestund på bloggen!:
vad vill du bli när du blir stor?
14 April, 12:40
Svar: Jag vill bli något riktigt roligt. Helst kanske jobba inom djur eller nått :)

anonym
om frågestund på bloggen!:
Vad tycker du om människor som går bakom ryggen på folk?
14 April, 12:40
Svar: Bland det värsta jag vet!

Sofia Nilsson ([email protected])
om frågestund på bloggen!:
Vad är det värsta du vet?
Vad är det bästa du vet?
Trivs du med din linje och klass?
Berätta om något pinsamt som har hänt dig?
Om du var rik vad skulle du göra då?
14 April, 12:37

Svar: 1. skolan! 
2. äta onyttigt!
3. Jag trivs jätte bra med min klass! Den är underbara! Och linjen är helt rätt för mig!
4. Jag ommer bara att tänka på när jag och amanda sprang runt på iksu i handduk och viste inte var man skulle gå in till badhuset... PINSAMT!
5. Jag skulle resa och försöka uppfylla mina måste-göra grejor:)

Charlotte
om frågestund på bloggen!:
haha ne förmodligen inte!!

Vad tyckte du om mig i början när jag började i stöcke?
om det fanns möjligheter, skulle du fortsätta att rida? hur skulle du vilja rida då? (asså typ ponny, storhäst, tävla högt, hobbyrida osv)
Tycker du att östra och friskvårdsprogrammet är bra?
Vad har du för betyg?
Drömyrke?
Vad skulle du ändra på din kropp och du fick ändra 2 saker?:)
Hur skulle du beskriva dig själv?
Vad är du mest nöjd med på dig själv? 

(Antingen eller)
Moppe/Bil
Ponny/Storhäst
Bada/Sola
Matte/Spanska
Msn/Facebook
Sms/Ringa
Kingsland/Equiline
Stöcke/Stan

Ja det var väl "lite" :)

13 April, 12:44

Svar:
1. Jag minns att jag tyckte du såg jätte bitchig ut när du och vanja satt på bussen med era spön, sporrar och era fina stövelskaft! Ser efter ett tag trodde jag inte du tyckte om mig, men jag började vara med vanja, och du var typ med moa och jessika, sen så blev allt mycket roligare när vi började lära känna varanddra och nu är det TRION FOR LIFE! WWWIE!!♥
2.Jag kommer inte att börja på stöcke igen, men jag skulle nog kunna tänka mig att rida typ 2-3 gånger på någon storhäst eller något:) Jag saknar verkligen ridningen, men jag känner fortfarande att jag vill kunna rida mindre gånger i veckan, men jag vill INTE gå på någon ridskola, men jag skulle kunna tänka mig att börja i typ storhäst hoppgruppen på hippo:) Jag skulle absolut kunna tänka mig att rida och tävla igen, men jag vill som sagt inte rida fyra gånger i veckan för då hinner jag inte med skolan.
3. Jag tycker faktiskt östra är jätte bra, dock tycker jag inte att det kommer bli så kul när det knappt kommer gå några på skolan nästa år... Jag är jätte nöjd med min linje! :D
4. Jag vet inte riktigt, men de jag har fått slutbetyg i har jag fått :
Arbetssätt och lärande: VG
Näringslära: G
Styrka: MVG
och med dem betygen är jag sådär nöjd med..
5. Jag vil jobba med djur, och få bra betalt men inte allt för dåligt betalt.
6.Jag skulle ta bort allt fett så jag ser ut som dig challe :] sen skulle jag nog vilja ha större bröst.
7.Jag skulle vilja beskriva mig själv som glad, sprallig, dryg i vissa fall, pålitlig, omtänksam, dåligt självförtroende, svårt att säga nej, snäll, klantig, vara dum utan att mena det.. , skojar 24/7 ;D ja det är väl jag i ord.
8. Jag är väl mest nöjd med mina ögonbryn, näsa och läppar:)

Moppe/Bil (moppe-sommar, bil-vinter!)
Ponny/Storhäst (båda!)
Bada/Sola
Matte/Spanska
Msn/Facebook
Sms/Ringa
Kingsland/Equiline
Stöcke/Stan
inga-linn
om frågestund på bloggen!:
Om du fick önska dig exakt vad du ville,vad skulle de va då?:)

12 April, 22:07

Svar: Jag skulle nog ha önskat mig en pojkvän:)

LINA
om frågestund på bloggen!:
HEEEJ HANNA!=D =D =D 

1. Har du någon gång varit riktigt kär?
2. Varför slutade du hålla på med hästar och hur kommer det sig att du började?
3. Tycker du om mig?:]

Svar: HEEEEJ LINAAA!! :D
1.Jag har nog varit nära på att bli kär, men aldrig riktigt kär kär. torr jag.. jag vet inte:]
2. Det blev en massa i skolan, och sen har jag några orsaker också som jag inte tänker ta upp i bloggen:) Jag började när min kompis tessan gick på stöcke pf och då ville jag väl också börjar rida där och så blev det:)
3. klart jag gör lina:] fast inte när du är olydig och tar och skriver på min blogg/facebook..:D

Kommentarer
Postat av: moa

meeen vaa ofta jag gmissade din frågestund :( tråigt

2011-04-17 @ 12:26:54
URL: http://mmds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0