khlfvydtsraehrstrykurliötoäp'p

galet dålig uppdatering, men ändå många besökare! fattar noll? men det kanske inte är så många som kollat min blogg under lovt och kollade nu när skolan börjar igen, har jag rätt? :D

Jaa, jag ska börjar min nya liv:D haha nja kanske inte, men jag ska vara nyttig fram tills studenten höll jag på att skriva, men det hade ju varit lite väl svårt(A) men fram till sommarlovet börjar, så ska jagvara nyttig!

Stort grattis till ridtjejorna som varit nere i sunsvall och tävlat! speciellt grattis till lillaelvia som jag så var jätte duktig och vann en massa med bullen trots att hon aldrig suttit på ponnyn innan!
GRATTIS IGEN! synd bara att det gick sämre med laget..


Jaa, har inte hänt så mycket i mitt liv idag.. men en dag närmare sommarlov iallafall:) kändes dock väldigt skönt att jag inte hade någon skola idag medans nästan alla andra har det hehe(A)

Nu ska jag läsa lite bloggar, sen ska jag försöka att gå i säng i hyfsad tid:)
hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0