JAG VILL HA LOV!

Jag har köpt hårfärg nu :D blev inte blond, som någon(hannes??) ville:D
Brun. Lite mörkare än det jag har nu:) så ikväll blir jag förhoppningsvis mer brunhårig haha:)
Funderar fortfarande på om jag ska bli blond till sommaren, men det sliter nå så jävulst på mitt hår, och det blir nog slitet av sig själv! Hatar att man inte kan göra något med håret, för att det blir slitet hur man än gör.. Platta inte håret, ha det inte uppsatt, färga inte håret, kamma inte håret, kamma håret.. ååååhhh!
Ska iallafall (som vanligt) försöka plugga ikväll.. kommer väl gå sädär tror jag.
Imorgon kl 9 (på min sovmorgon...) ska jag fara till vårdcentralen för att kolla upp min astma och min hals. Hoppas det går fort, brukar ta så sjukt lång tid för det är alltid 10000människor som ska dit!

PEACE OUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0