I might take you home with me if I could tonight

elin om mammsen <3:
hanna!! vad gör du ikväll? för vi har funderat på att slå ihop gamm tc och spela brännboll. jag har ingen telefon så logga in på msn eller facebook eller kom hit om du är med! puss
Jag fick detta av elin efter maten och jag kände mig supertaggad på att dra dit, och så blev det:) G
Vi blev ändå ett helt gäng av förrdetta tcbarnen:) super kul!!

Sen drog vi vidare till bölesholmarna och satt och chillade med några framför brasan:) sen kom polisen och hälsade på. Jag och elin skulle fara precis när polisen hade gått så när vi mötte dom så fick jag visa upp mitt körkort och blåsa:D heheh andra gången jag blåser faktiskt, blir typ ändå nervös :S nykter var jag allt trots att jag kallade moppen för en bil. hahha!
Nej, polisen är mina vänner och jag fick fortsätta köra med min moppe/bil ;D

nu ska jag sova!! pusspåer!
Tumblr_lkcm3j7awt1qcxieko1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0