I just sort of feel like I'm on drugs when I'm with you

Jag blir ruggigt sur på alla som börjat sola ute! Varför är det bara jag som fryser ihjäl om jag går ut i bikini! stackars mig! Till helgen ska jag bli brun, för det ska tydligen vara toppen väder då:)

På söndag hoppas jag att det blir sämre väder faktiskt, eftersom att då kanske jag och mamma far ner till sunsvall för att kolla på ponnyeliten! iihh! hon kom med förslaget idag, och vem vet om det blir av;) Vi måste förbi ikea en sväng och käpa ramar m.m. eftersom jag också har tänkt beställa bilder=)

Dagen med vanja var mycket mysig! tog en glass i solen och bakade kladdkaka med banan, gott!!:D
eeh, ja, nu ska jag gå till sängs, harebäst!

godaste isglassen!! twister♥

vanja!!  ∩Θ♣→ωψΩΨΧΦΜó↔♦κΝåεΘδË hahahha!

Kommentarer
Postat av: vanja

hahahaha ;D

2011-04-21 @ 12:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0