Maybe imma make you feel so good tonight, cause we might not get tomorrow


Asså ååh!! Jag är ju sämst! Jag kommer typ inte att få något sommarjobb! fan asså!
sen med allt! Men jag ska jobba lite hårdare för att få något nu:)
Hade iallafall planerat att fara till stocholm i sommar med syster!:) Det var väl egentligen tänkt att vi skulle utomlands, men det får vi nog ta nästa år då inte tiden finns i sofias liv och inte pengarna i mitt..
Tumblr_lkddlwdyfr1qjwehoo1_500_large
Tumblr_lk82f7upvd1qbfm9eo1_1280_large
Sitter och chillar framför datorn just nu och ingen läxa är gjord.. fan vad misslyckad jag känner mig asså, emn samtidigt är jag hur glad som helst!!:D blev råtaggad på att festa nu när jag sitter och lyssnar på taggmusik!!iiihhh!!
Tumblr_lcrvuem1y21qziov6o1_500_large
Nej nu ska jag försöka lugna ner mig och somna "i tid" för en gångs skull :]
natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0