Det blir aldrig det man förväntar sig.

Har haft redovisning, gick bara bra:) mvg- :)

Har kvar engenlaka och idrott, sen ska jag vidare på iksu:)
Det gick för övrigt jätte dåligt till en början igår när jag tränade.. sprang och cyklade i ca.30min. Tog en hel del pauser, och kände miog inte alls taggad, men när jag lkörde lite rygg och mage och sen sprang igen, kände jag mig taggad igen och sprang yttligare i 20min.

Jag var ju på vårdsentralen i morse och det gick bra, men jag har astma och ska få spray för det.

Ikväll ska jag nog.. hahaha städa mitt rum(A) sen skajag plugga lite spanska(A) sen ska jag chilla!!

xoxo ;)

Här brukar jag alltid tänka "Hon har säkert ett jätte fult ansikte"

Kommentarer
Postat av: vanja

sv: ja de måste vii :)

2011-04-06 @ 15:12:24
URL: http://helllberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0