blablablablablablablabla

Gud vad jag har varit dåligt på att uppdatera!
Men jag antar att erat liv fortsätter som vanligt ändå!:)

Skoldagen idag har varit sjukt konstig.. Jag har haft en konstig känsla hela dagen! Inte dåligf och inte heller bra, haha jag vet inte, men aja:)
Jag orkade inte ta den tidigaste bussen i morse, utan åkte bil med pappa kl halv 9:) kom bara 10min försent.. trots den konstiga känslan så var jag på  specmatten för att jobba ikapp, och jag var även på den sista lektionen även fast jag egentligen inte behövde vara där!
Drog sen på iksu i 20minguter... värt! njaa, jävla bussar..
IMORGON BLIR DET MOPPE!!!
dock så kan jag inte träna imorgon eftersom jag måste laga mat till min underbara familj:)
Fett coolt!!
Jag fick föresten VG på min spanska inlämning!!;) haha duktig jag äR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0