can you tell me what I should do

Jag har fått en massa kommentarer om varför jag ska sluta rida, men det är ju så att jag är en person som verkligen vill prestera i skolan, och förra året då jag gick i nian så fick jag en massa problem med skolan. Jag har helt enkelt inte tid med ridningen. Det blir ju ganska mycket trots allt när jag har ridning 4dagar i veckan, men tyngst är det speciellt nu när alla prov börjar dra igång. Det är ju så att vissa klarar av att rida 3hästar och ändå fixa skolan, och andra klarar inte av att rida en häst. Jag är en som vill prestera men jag är ingen stjärna i skolan, och när jag också har höga krav på mig blir det inte lättare... Jag måste helt enkelt lägga ridningen på hyllan..
jag vill inte att ni ska tro att jag ska sluta bara för att challe och vanja gör det! Verkligen inte! Utan det är mitt beslut jag har fattat och det är så det ska bli...

Jag kommer att rida hela oktober ut och sen slutar jag..
Det är fan inget lätt beslut, men jag måste helt enkelt..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0