sing with me

Vaknade imorse av solen:) dock så blåser det jätte mycket ute!
Idag blir det stallet. Jag ska skrtta och trava måsse inför tävlingarna, det blir väl somvanligt tävlingsrundan, himla myyys! Vi ska väl också smörja, tvätta hästar, och göra iordning för tävlingen. Det ska bli kul att se hur stort dem har gjort när dem har byggt ut ridbanan! Det blir nog bra för måsse och mig eftersom det går att hålla tempot på en större bana! Jag ska ju hoppa LB, LA på söndag, sen är det ju bara en tävling kvar, Hippo.

Nu har min kära syster kommit hem från Spanien! Tror ni att hon är nåååådigtbrun eller???
Ikväll vet jag inte riktigt än vad jag ska göra, men jag vet att jag ska käka GODIS!! <3
HARE!

Jag och sofia för lääängesen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0