I can't tell you what it really is

hej folket! :) En liten sammanfattning från dagen:
Idag hare varit skola, sedan vanja. Jag och vanja for på stan nästan direkt, där jag klippte mig på sax. Det är faktiskt väldigt ovanligt att jag blir nöjd när jag klipper mig, men de senaste gångerna jag klippt mig på sax så har jagvarit riktigt nöjd! TUMMEN UPP FÖR SAX! Sen trampade vi vidare till polisen, ryckte lite i dörren..stängt! Drog vidare till ´sjuklingen charlotte ristiniemi. Hälsade på lite, blev utelåsta, vidare sen till frissören med vanja när challes mamma kom med nyckel. Vanja klipte kort, men ändå super fint !

För ett tag sedan s¨å satt jag och vanja och tryckete lite pizza, och nu är jag hemma igen och ska snart fara och handla med mamma, kanske hyr vi till och med en film.. vem vet:P 

 Nu får ni några SUPERBRA bilder på mig och vanja efter klippningen;




HARE!

Kommentarer
Postat av: charlotte

ni blev så himla fina i håret snyggingar! mina bajbs det där (L)



inget klår mitt face idag btw... haha skrattar när jag tänker på det haha, hann typ tänka 40 olika namn innan "skoja" kom fram!!! hahahahha

2010-09-02 @ 22:37:32
URL: http://ristiniemi.blogg.se/
Postat av: vanja

ditt hår blev ju hur bra som helst :D

2010-09-03 @ 22:29:25
URL: http://helllberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0