somliga ljus brinner aldrig ut

jaa, som sagt har vi varit i ö-vik i helgen. Jag har gsnska många bilder tagna idag och igår på både människor och hästar här har ni dem:

barnen


middag


vuxna


HÄST

Bettan

vanja fotade oss idag när jag red:) TACK VANJAAA!

Hon var mycket finare, och mindre spänd denna gång jag red henne:)



vi skuttade tre språng över detta lilla hinder. Hon var jätte duktig!

challes bilder:







ÄLSKLINGEN:

Måsse fick sig en klippning idag!

Han fick även ett bad efter klippningen (där av fläckarna)=måns hatar mig!


Måns är verkligen hur fin som helst! Hur fin var inte den här sista bilden på måsse?!

ÄLSKADE, UNDERBARA, FINASTE, BÄSTA HÄST!


Nu ska jag läsa läxa, sen blire sängen! HARE!<3

Kommentarer
Postat av: tessan

vad är bettan för sötnos?!:D

2010-09-19 @ 22:48:45
Postat av: charlotte

måsse är bara sötast.. men kolla in färgen, det är fanimig råttfärg..! :(

2010-09-19 @ 23:02:21
URL: http://ristiniemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0