I bet you been here before

Tjoo!
idag har jag ju varit i skolan. jag och vanja kom som vanligt försent till första lektinonen haha (A)
Svenska vare då, sen hade vi klasstid då friskvårdstvåan bjöd på en massa go´fika! MUMS!
Sen "åt"vi mat (fisk). Sen hade vi idrott, jag höll seriöst på att dö tror jag !! vi hade intervallträning typ. helvete!  haha jag var hur slut som helst, men det är väl det som är tanken:P

Sen bar det iväg till stallet. Jag skulle väl egentligen inte komma, men jag for iallafall. Måsse hade varit hos tandläkarn och det var då de upptäkte att han inte var som alla andra. hahha han hade en tand för mycket!
De drog ut tanden och nu är han lite mer normal:)
Jag kunde ju inte rida lillegubben, men jag fick då rida den nya ponnyn i stallet!
Hahaha, så himla söt hon var alltså! Det var förstagången hon blev riden här på stöcke och det märktes lte i början då hon var väldigt vinglig och såå. Men när vi började trava så var hon jätte fin! Galoppen tror jag inte att hon fattade vad jag menade, men efter ett tag så fattade hon att det var galopp jag menade! Dock så var det ju lite arbete på galoppen, men det känns verkligen som om det kommer bli en riktigt fin häst !
Det är ju också henne jag kommer att rida när måssedenbästa flyttar.

Ihelgen ska jag och familjen fara till Ö-vik och hälsa på några vänner. Det var väll egentligen tänkt att vi skuile kampa, men pga att vädret blir skit så blev det att sova hemma hos dem istället. Super enligt mig! jag är ingen tält-människa om jag säger så..

Jag kommer ju inte att ha tid att uppdatera i helgen, men jag kommer hem på söndag igen och då kommer jag förmodligen att ta kort på måsse och den nya stjärnan så får ni lite nya bilder;) HARE!



ÄLSKLING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0