B&J

hej!
jag bloggade inte igår eftersom jag inte hade tiden. Jag var ju först i stallet lite tidigare än vanligt, klippte apan och red måsse, hemma vid 2 och for till elin. Vi mötte upp nisse och jimmy på stan och sen hyrde vi film och köpte chirre m.m. hem till mig 17.15 och såg film, spelade spel, såg på film, och lyssnade på musik och så:)
De for hem vid halv 1 och jag och elin somnade typ på dirr.
Idag så red jag och challe ut en sväng. Vi tog det bara lugnt . Jag gjorde stalle och snart ska jag fara och köpa Ben & jerry´s. Vilken smak tycker du är godast?


HARE!

Kommentarer
Postat av: charlotte

choklad <3 brownie eller vafan de e, det är mycket choklad, mastig och precis som jag vill ha den ;) hihi



tänkte att jag ska vara så duktig och svara på din fråga!



vilken gillaru mest, vilken köpte du? =)



PUSS

2010-09-13 @ 19:54:16
URL: http://ristiniemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0