let the wind blow

YESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESSYESYESYEYESYESYESYESYESYES!
helvete så nice med uppskjutet prov!! tills nästa måndag! thihi tur för mig!

Dagen spenderades på skolan och sen for jag till vanja och var med henne och sanna:) vi fikade, snackade och lekte med wison, mycket trevligt!:)

Saker börjar bli bättre nu:) hoppas det fortsätter åt detta håll! Nu på onsdag ska iallfall jag och vanja(challe?) fara och göra kurssen som man måste gå för att man ska få övnmingsköra, så snart ses vi på vägarna i bil? h3h3:P

eh, jaa nu ska jag äta glass och plugga (åtminstånde försöka plugga),´hare!



älskade måsse pojken! hoppas du har det bra där uppe!<3
//H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0