If you knew how happy you are making me

haha, statistiken stiger! himmla roligt faktiskt, men ni är dåliga på att komentera tycker jag..:)
Iallafall så har jag varit i skolan idag, underbart sköna fredagar har vi! Vi börjar 09.40 och slutar 13.30 !

efter skolan drog jag till vanja en tväris och sen for vi till stallet.
Jag red markarbete på måns, han var i riktigt fin form, men det är bara det att han behöver jobba på vissa saker.. Men jag är faktiskt riktigt nöjd med passet, och jag tror att måns hade kul när han fick busa av sig lite när vi hade en liten racetävling på långsidan mellan mig och carro, mig och challe och vanaj fick köra själv eftersom bea blir så djävulskt taggad!

nu ska jag chilla lite med glass och sen se paradise :D HARE!

Jag bjuder på lite sommar bilder vanja tog igår när hon åkte på den lilla röda med mig!





Kommentarer
Postat av: vanja

hihi, sista paradise är bra, men man blir så less!!! Jag tyckte fel par vann :(

2010-09-03 @ 22:30:49
URL: http://helllberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0