happy or not

heeej, jaa dålig update jag vet, men det har ju som sagt varit lite tjorv med allt Vi får väl se hur det blir i framtiden, men jag kan inte lova att jag bättrar mig men jag ska försöka:)

Kvällen blev ju inte riktigt som planerat, jag skulle ju bara vara hemma, städa och ta det lugnt, men jaa nu blev det ju som det blev............. Så nu har jag och challe tagit en lång promis och snackat om allt och inget, på hemvägen köpte vi även lite carra eftersom det är godishelg!. Vi har även sett på idol och hoppas nu på att idol juryn väljer Olle som wildcard!!
Nu ska jag förhoppningsvis sluta deppa och tänka positiva och glada tankar om livet:D Tur jag har mina kära vänner challe och vanja som är dem bästa!!<3
HARE!

underbara älskade!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

pussss!



förlåt för att jag inte käkade frulle med dig, kunde bara inte röra en kroppsdel alltså... helt sjukt död(!) vet inte varför.. haha, när ska du till stallet?

2010-10-01 @ 10:47:13
URL: http://ristiniemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0