.

halloj! jag har kommit på att jag alltid uppdaterar så sent. haha även fast jag sitter jämt och ständigt framför datorn så blir det alltid att jag uppdaterar på kvällen/natten haha.

Iallafall så startade dagen med en sovmorgon eftersom jag skulle till tandläkaren halv 10 och då kändes det inte så värt att fara till skolan innan. Mamma skjussade in mig till tandäkaren samtidigt som jag tryckte i mig 2rostade mackor och borstade tänderna i bilen... det gick sabbt och enkelt så mamma som for och handlade var klar samtidigt som mig och därför skjussade hon mig till skolan igen.

På skolan så hade just styrketräningen börjat och jag hade uinte med mig mina kläder så jag och sofia satt och gjorde assnygga filmer på våra datoreer! FÖR VI HAR JU CAMEN (L)!!! 
Resten av dagen gick ändå hyfast snabbt trots hannes drygande!:)

Ikväll så har jag varit och fickat hos farmor och enar då enar fyller.... äldre..;)hahah ingen koll !
Nu sitter jag framför datorn och ska försöka se klart PH haha jag har inte gjort det än:P  thihi HARE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0