can´t stop it

Dagen spenderades på skolan. Vi fick sluta tidigare=14.15 istället för 15.05 så det var ju som rätt nice!
Sen gick jag, nisse, sofia, amanda på stan lite=direkt in på donken och köpte glass, på vägen stötte amanda på en vän som hon också drog med. Vi fick en gratis glass då kassören gjorde fel i stressen, vilket inte heller var så fel=) Den så mötte jag elin och beckan och jag, elin, jimmy och nisse planerade lite smått inför lördag då vi ska vara hemma hos mig :) det kommer nog bli super kul!
Sen så åkte jag med buss med jimmy, sofia och jossan(Haha underbart roliga personer domär!) till hörnefors där jag var med sofia.
Vi åt middag, bakade negerbollar och såg på filmen farsan.

Nu är jag hemma och hänger framför dotan.. ovanligt..nee! men ni gillare! :D

HARE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0