wish..

tjooo!
Jag har helt glömt bort att säga till om alla tävlingar/träningar.. Jag har typ inte ens tänkt på att jag inte sagt något om någonting förren nu. Men iallafall så var det ju danielsvensson träning idag, och jag red lillbettan!
Det gick faktiskt riktigt bra! Hon var väldigt pigg på ett bra vis, och inte alls lika vinglig idag som hon var på KMet!! Hon var verkligen super duktig ¨då hon ställde upp och hoppade av stort=) Det kan ju ha breott på de snygga skydden och tränset som hon fått, eller kanske för att hon är nyklippt.. vem vet:P

Jaa, jag ska iallfall hoppa henne nästa vecka på hippotävlingarna en dag. Det blir till att hoppa en LD tror jag, så det ska nog bli super:)


nu blire sängen tor jag:) HARE!

KMet

Kommentarer
Postat av: Charlotte

haha, ja alltså jag kunde verkligen inte slita mig.. svårt, precis som du sa, att gå upp när man Får ligga kvar! haha

2010-10-02 @ 14:36:05
URL: http://ristiniemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0